BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 20, 2010

Orang tua2 kata "aku lebih dulu makan garam", Aku kata "gua lebih dulu makan BigMac". So??

salam...have a nice day everyone....

post kali ni adalah "Segmen Kesihatan dan Anda" huhu
neway tau penyakit kayap??
macam ruam2 berbintik2 la gitu...
orang kata kalo kene kat perot..
then pusing plak satu badan...
pesakit tu bley mati...xtau la btol x...(-_-)

kalo ikot orang tua2 ade r petua2 tok hilangkan kayap ni..
dibawah aku kongsikan step2 dia...

step 1
korunk cari teruna yang kawin ngan janda....
ingat teruna ngan janda jek..yg lain xterima...
teruna + janda = yes!!
duda + dara = no!!

step 2
jumpe ngan teruna...
yg gurl cakap "nak kawin ngan abg boley??"
swuh dy kunyah putik nangka ngan garam...
then, sembur kat tempat mule kayap...

step 3
bagi pengeras la..huhu
tunggu dalam 2 hari....
insyaAllah sembuh~



p/s: petua ni aku dengar dari sorang ustaz..petua ok..bukan fatwa~

1 orang Ir engineer:

Zakia said...

yup benda ni serius..kat kampung aku pun ada tukang sembur kayap..dah ramai dah dia sembur kayap.Dan semestinya dia janda yang kahwin dengan org muda (teruna)..mak aku kata, kalau lelaki tu duda tak mujarap