BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 16, 2010

aku bukan JEPON...

salam beloger2 sumer...

entri kali ni aku nak citer tentang selepas aku abeh SPM....
aku bukan nk citer pasal rezut yg cukup2 mkn tu..
tapi kejadian yg berlaku pastu....
tadaaaa~~

bla..bla..bla..
dipendekkan cerite aku dpt twran tok sambung blaja kat JEPON...
kejadian bermule bile aku dpt satu fon kol ckp aku kene p inteview..
ngarut pnye ngarut..kelentong punye klentong aku pass....
yes!! i'm PASS the inteviu....walo aku ckp cam org bodo....
hahahaha.......mgkin pasal muke aku ade iras2 JEPON kot...=)

aku pown p la dftar diri kat AAJ UM....
tym nak daftar tu usya2 gak r muke pelajar baru...
pergh!!~  mmg xbley bla....
muke sebijik cam aku..muke bajet JEPON...hak3..

pencarian aku xberakhir kat situ...
aku cari2 gak netau ade jumpe member dari stu skol....
tgk2 dalam senarai...yezzzaaa!!~
ade sorang....si genius huzaifah.....

bersambung d next entri....

p/s: ade orang cakap muke aku macam mat salleh...aku pown fenin la...adoi~

3 orang Ir engineer:

ChENta ShAzAna said...

lg??cpt arrr cter~

mariam amruddin said...

mata ko x sepet pun..hahaha

Hajimu San said...

zana: relax~~penat nak taip pnjang2~~
mar: tu la pasal..slack kat situ kan~